Who's Server Owner KheiXie

Go down

Who's Server Owner KheiXie

Post by KheiXie on Tue Mar 01, 2011 4:32 pm

im Kevin Joshua Valeriano
From San Pedro Philippines
im 14 Years Old
some PicZ^^


Last edited by KheiXie on Tue Mar 01, 2011 4:58 pm; edited 1 time in total


avatar
KheiXie
Server Owner
Server Owner

Posts : 16
Points : 22
Reputation : 0
Join date : 2011-02-03

View user profile

Back to top Go down

Re: Who's Server Owner KheiXie

Post by meimei on Tue Mar 01, 2011 4:56 pm

Nice pic! Love it lol!
avatar
meimei
Registered Users
Registered Users

Posts : 114
Points : 117
Reputation : 0
Join date : 2011-02-27
Age : 25
Location : Elbeland :)

View user profile

Back to top Go down

Re: Who's Server Owner KheiXie

Post by KheiXie on Tue Mar 01, 2011 4:58 pm

hehe thx^^


avatar
KheiXie
Server Owner
Server Owner

Posts : 16
Points : 22
Reputation : 0
Join date : 2011-02-03

View user profile

Back to top Go down

Re: Who's Server Owner KheiXie

Post by Myoungjin on Tue Mar 01, 2011 7:03 pm

hahaha.. lol anu ikw n gwapo? Very Happy ^^



w/ my red car Smile
hahaha





avatar
Myoungjin
Administrator
 Administrator

Posts : 153
Points : 157
Reputation : 1
Join date : 2011-02-21

View user profile

Back to top Go down

Re: Who's Server Owner KheiXie

Post by meimei on Tue Mar 01, 2011 7:29 pm

Tlga lng ha?..haha lol!
avatar
meimei
Registered Users
Registered Users

Posts : 114
Points : 117
Reputation : 0
Join date : 2011-02-27
Age : 25
Location : Elbeland :)

View user profile

Back to top Go down

Re: Who's Server Owner KheiXie

Post by Myoungjin on Tue Mar 01, 2011 7:33 pm

^^ yeah.. ^_^ hahahaa





avatar
Myoungjin
Administrator
 Administrator

Posts : 153
Points : 157
Reputation : 1
Join date : 2011-02-21

View user profile

Back to top Go down

Re: Who's Server Owner KheiXie

Post by Aaron on Tue Mar 01, 2011 8:49 pm

mag lalagay din ako .. kaso nag aalangan ako baka masira ung forum ! ^_^
avatar
Aaron
Server Owner
Server Owner

Posts : 94
Points : 193
Reputation : 10
Join date : 2011-01-30
Age : 23
Location : Cavite

View user profile http://alodia-mu.sytes.net/

Back to top Go down

Re: Who's Server Owner KheiXie

Post by Myoungjin on Tue Mar 01, 2011 8:54 pm

hahaha... wag k mahiya aaron ^_^ hahaha





avatar
Myoungjin
Administrator
 Administrator

Posts : 153
Points : 157
Reputation : 1
Join date : 2011-02-21

View user profile

Back to top Go down

Re: Who's Server Owner KheiXie

Post by meimei on Tue Mar 01, 2011 9:04 pm

Wag dpat ikahiya ang sarili Smile

Everyone has it's own uniqueness lol!
avatar
meimei
Registered Users
Registered Users

Posts : 114
Points : 117
Reputation : 0
Join date : 2011-02-27
Age : 25
Location : Elbeland :)

View user profile

Back to top Go down

Re: Who's Server Owner KheiXie

Post by Myoungjin on Tue Mar 01, 2011 9:06 pm

TOMO ^_^





avatar
Myoungjin
Administrator
 Administrator

Posts : 153
Points : 157
Reputation : 1
Join date : 2011-02-21

View user profile

Back to top Go down

Re: Who's Server Owner KheiXie

Post by meimei on Tue Mar 01, 2011 9:08 pm

wew..linya ko yan ehh lol!
avatar
meimei
Registered Users
Registered Users

Posts : 114
Points : 117
Reputation : 0
Join date : 2011-02-27
Age : 25
Location : Elbeland :)

View user profile

Back to top Go down

Re: Who's Server Owner KheiXie

Post by Myoungjin on Tue Mar 01, 2011 9:15 pm

nge.. haha





avatar
Myoungjin
Administrator
 Administrator

Posts : 153
Points : 157
Reputation : 1
Join date : 2011-02-21

View user profile

Back to top Go down

Re: Who's Server Owner KheiXie

Post by meimei on Tue Mar 01, 2011 9:19 pm

hahah lol!
avatar
meimei
Registered Users
Registered Users

Posts : 114
Points : 117
Reputation : 0
Join date : 2011-02-27
Age : 25
Location : Elbeland :)

View user profile

Back to top Go down

Re: Who's Server Owner KheiXie

Post by Myoungjin on Tue Mar 01, 2011 9:20 pm

hahaha... ikw nmn mag post k dn ^_^ ung iba ah.. ung wala sa facebook ^^ lol! afro





avatar
Myoungjin
Administrator
 Administrator

Posts : 153
Points : 157
Reputation : 1
Join date : 2011-02-21

View user profile

Back to top Go down

Re: Who's Server Owner KheiXie

Post by meimei on Tue Mar 01, 2011 9:28 pm

cge.. lol!
avatar
meimei
Registered Users
Registered Users

Posts : 114
Points : 117
Reputation : 0
Join date : 2011-02-27
Age : 25
Location : Elbeland :)

View user profile

Back to top Go down

Re: Who's Server Owner KheiXie

Post by Myoungjin on Tue Mar 01, 2011 9:32 pm

geh geh ^^





avatar
Myoungjin
Administrator
 Administrator

Posts : 153
Points : 157
Reputation : 1
Join date : 2011-02-21

View user profile

Back to top Go down

Re: Who's Server Owner KheiXie

Post by Carnival on Thu Mar 03, 2011 7:29 am

plss speak english to this topic

Carnival
Registered Users
Registered Users

Posts : 9
Points : 11
Reputation : 0
Join date : 2011-02-09

View user profile

Back to top Go down

Re: Who's Server Owner KheiXie

Post by Myoungjin on Thu Mar 03, 2011 11:16 pm

ok sorry carnival Smile





avatar
Myoungjin
Administrator
 Administrator

Posts : 153
Points : 157
Reputation : 1
Join date : 2011-02-21

View user profile

Back to top Go down

Re: Who's Server Owner KheiXie

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum